KPN ÉÉN extra opties
Totale zakelijke telefonie oplossing
KPN ÉÉN receptie
De Receptie is software voor het managen van inkomende gesprekken. Met deze oplossing kunt u de bereikbaarheid van uw bedrijf optimaliseren. U dient per gebruiker een licentie af te nemen. De belangrijkste voordelen op een rijtje.
- Overal toegang via het web
- Beheer vanaf 1 locatie
- Wachtrijen beheren
- Controle van telefoonverkeer
- Telefoongesprekken managen
- Inzicht in belstatus van collega’s
Welk KPN ÉÉN receptie pakket past het beste bij mijn organisatie?
Receptie instap
- Monitoring tot 8 gebruikers
- Basis receptie voor klein kantoor omgeving
Receptie standaard
- Monitoring tot 30 gebruikers
- Standaard gespreksmanagement voor kleine/middelgrote organisaties
Receptie premium
- Onbeperkte monitoring
- Wachtrij functionaliteit
- Uitgebreide functies voor gespreksmanagement
KPN ÉÉN Software integratie
Met de Software Integratie verbindt u uw telefoon met uw Windows Desktop en een aantal applicaties. De standaard functionaliteiten van Software Integratie zijn bellen vanuit applicaties, zoals Outlook, uw browser, of direct via een telefoonnummer, contact of recentelijk gebeld of ontvangen oproep. Een gesprek kunt u aannemen, doorverbinden en verbreken en u hebt tevens overzicht over de beschikbaarheid van al uw collega’s.
- CRM integratie mogelijk
- Outlook integratie mogelijk
KPN ÉÉN Call Center
Voor uw callcenter-medewerkers zijn er 3 verschillende profielen met elk hun eigen functionaliteiten. Daarnaast kunt u ook kiezen voor extra applicaties voor een eenvoudige bediening van de functionaliteiten.
- Tot 25 bellers in de wachtrij
- Overflow tijd zelf instelbaar
- Persoonlijk welkomstbericht
- Wachtmuziek naar keuze
- Indicatie van de wachtrij
- uitgebreide rapportages