KPN ÉÉN extra opties

Voor een totaaloplossing voor uw telefonie omgeving

Elke gebruiker heeft andere behoeften en wensen met betrekking tot de faciliteiten. De gebruikersopties kunt u flexibel uitbreiden met onderstaande opties per gebruiker waardoor u uw eigen maatwerkoplossing kunt bouwen.

Offerte aanvragen

KPN ÉÉN receptie

De Receptie is software voor het managen van inkomende gesprekken. Met deze oplossing kunt u de bereikbaarheid van uw bedrijf optimaliseren. U dient per gebruiker een licentie af te nemen. De belangrijkste voordelen op een rijtje.

Overal toegang via het web
Controle van telefoonverkeer
Beheer vanaf 1 locatie
Telefoongesprekken managen
Wachtrijen beheren
Inzicht in bel status van collega’s

Welk KPN ÉÉN receptie pakket past het beste bij mijn organisatie?

Receptie Instap

Monitoring tot 8 gebruikers
Basis receptie voor kleine kantoor omgeving
Geen wachtrij functionalteit

Receptie Standaard

Monitoring tot 30 gebruikers
Standaard gespreksmanagement voor kleine/middelgrote organisaties
Geen wachtrij functionalteit

Receptie Premium

Monitoring meer dan 30 gebruikers (onbeperkt aantal lijnen)
Additioneel: Call Center Queue Monitoring
Wachtrij functionaliteit
Uitgebreide functies  voor gespreksmanagement
Hogere maandlasten

KPN ÉÉN Software integratie

Met de Software Integratie verbindt u uw telefoon met uw Windows Desktop en een aantal applicaties. De standaard functionaliteiten van Software Integratie zijn bellen vanuit applicaties, zoals Outlook, uw browser, of direct via een telefoonnummer, contact of recentelijk gebeld of ontvangen oproep. Een gesprek kunt u aannemen, doorverbinden en verbreken en u hebt tevens overzicht over de beschikbaarheid van al uw collega’s.

Software Integratie Outlook

Met deze software integreert u uw contactpersonen uit Outlook, zodat u kunt bellen vanuit Outlook. In de applicatie kunt u ook zoeken naar al uw Outlook-contacten. Tevens wordt uw contactinformatie afgebeeld als u wordt gebeld.

Software integratie CRM

Met deze software is het, naast de Software Integratie Outlook-functionaliteit, mogelijk om te integreren met ruim 20 verschillende CRM-pakketten, zoals Microsoft Dynamics, AFAS Profit, Exact en Salesforce. Dit houdt in dat u aan de hand van het inkomende telefoonnummer direct naar de juiste klantkaart wordt verwezen. Ook kunt u snel en eenvoudig bellen vanuit een klantkaart.

Meer weten over de mogelijkheden voor KPN ÉÉN Software integratie? Onze adviseurs kunnen u er alles over vertellen. Ze maken voor u een advies wat het beste past bij uw wensen.

KPN ÉÉN Call Center

Voor uw callcenter-medewerkers zijn er 3 verschillende profielen met elk hun eigen functionaliteiten. Daarnaast kunt u ook kiezen voor extra applicaties voor een eenvoudige bediening van de functionaliteiten.

Tot 25 bellers in de wachtrij
Wachtmuziek naar keuze
Overflow na ** seconden
Indicatie van de wachttijd
Persoonlijk welkomsbericht
Uitgebreide rapportages

Ontvang uw aanbod!

Wilt u meer informatie aanvragen? Vul het formulier in, en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

* deze gegevens worden enkel gebruikt voor uw offerte aanvraag.

Privacyverklaring

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren