KPN VoIP bellen

Alles over VoIP zakelijke telefonie

Wat is VoIP bellen?

VoIP bellen betekent letterlijk: Voice over IP dus makkelijk gezegd, bellen via internet. Via de telefooncentrale wordt er belt u met klanten en leveranciers. Bij het bellen wordt de gesproken tekst omgezet naar een digitaal signaal en via een internet verbinding naar de ontvanger gestuurd. Doordat het digitale signaal bij de ontvanger weer omgezet wordt naar woorden kan de ontvanger de woorden verstaan.

Bij het bellen via een VoIP oplossing zijn er 2 varianten beschikbaar. Er is de Hosted VoIP, wat simpelweg inhoud dat de telefooncentrale in de cloud staat. De 2e variant is een fysieke telefooncentrale in uw meterkast. De meest gekozen versie is de hosted VoIP telefooncentrale. Als u bijvoorbeeld brand gehad hebt, kunt u uw telefooncentrale via internet bereiken en blijft u altijd telefonisch bereikbaar.

Waarom bellen via Hosted VoIP KPN?

U kunt zich misschien afvragen: Waarom moet ik als MKB’er VoIP bellen?

Het antwoord is heel simpel, u bespaart veel geld door te bellen via een VoIP centrale voor het MKB. Als u een onbeperkt abonnement afsluit, dan belt u onbeperkt in Nederland. Zo komt u nooit meer voor verrassingen te staan.

Het bespaart u ook tijd, want een VoIP centrale MKB werkt heel goed samen met uw ERP of CRM systeem. Als een klant of leverancier u belt, dan herkent uw telefoon wie er belt. Na herkenning wordt op uw scherm direct de klantkaart geopend, zo bent u altijd direct op de hoogte van de laatste contacten.

Voordelige Hosted Telefonie

Kosten besparend

Wilt u niet voor verassingen komen te staan? Kies dan voor Hosted VoIP onbeperkt bellen. Zo weet u altijd vooraf waar u aan toe bent.
Gesprekken opnemen

Gesprekken opnemen

U kunt gesprekken opnemen, zo kunt u uw medewerkers gericht  trainen om nog betere service te verlenen aan uw klant.
VoIP telefooncentrale

Telefooncentrale online

Met een telefooncentrale in de cloud bent u ook bij calamiteiten nog steeds bereikbaar door over te schakelen op mobiel.
Betrouwbare telefoonlijn

Betrouwbaar

VoIP bellen is veel betrouwbaarder dan normale telefonie. Bij internet storing kunt u namelijk makkelijk overschakelen op mobiel.
CRM koppeling

ERP en CRM koppeling

Direct de klant kaart zien als een klant u belt? Met VoIP bellen is dit mogelijk. U kunt uw klant zo het snelst helpen.
Wachtrij functie

Wachtrij

Met de wachtrij functionaliteit mist u nooit een klant. Zodra er een lijn vrij is, wordt uw klant automatisch doorverbonden.
Gebruikers flexibel uit te breiden

Flexibel en schaalbaar

Met Hosted VoIP kunt u eenvoudig gebruikers uitbreiden of opzeggen. Zo groeit Hosted VoIP dus met u bedrijf mee.
24/7 bereikbaar op iedere locatie

Mobiel en bereikbaar

Omdat VoIP telefonie via het netwerk gaat kunnen gebruikers op ieder locatie inloggen, en bent u dus maximaal klant beschikbaar.
Radeloze man wordt gek van telefoons

Nadelen VoIP bellen

Zijn er ook nadelen van het VoIP bellen? Ja, er zijn redenen waarom u beter niet kunnen bellen via Hosted VoIP MKB.

  1. Bij normale telefonie hoeft u maar één telefoonlijn in uw pand aan te leggen, een telefoon aan te sluiten en u bent telefonisch bereikbaar. Bij Hosted VoIP gaat dit allemaal via internet. Het aanleggen hiervan gaat wat meer tijd en energie inzitten. Bij Lagarde Groep zit dat allemaal in de prijs inbegrepen.
  2. Er moet een nieuwe IP telefoon worden aangeschaft, omdat u met normale telefoontoestellen geen gebruik kunt maken van de speciale VoIP functies.
  3. Bij oude kantoren kan het gebeuren dat het huidige netwerk te oud is om het bellen via VoIP goed te laten functioneren. Uw netwerk moet dan worden vernieuwd. Sowieso is dit heel verstandig om te doen, zo kunt u voldoen aan de ICT eisen van deze tijd. Wilt u graag een gratis netwerk check? Neem contact met ons op.

Wat hebt u nodig voor VoIP telefonie?

Internet databundel

Als kiest u voor VoIP MKB telefonie van KPN dan moet u ervoor zorgen dat u over voldoende bandbreedte beschikt. Bij 1 telefoongesprek verbruikt u ongeveer 100kb/s, als er meerdere medewerkers tegelijk bellen, kunt u dit gewoon optellen. Zo kunt u eenvoudig uitrekenen hoeveel bandbreedte u nodig hebt.

Tel hier het normale internet verbruik bij op en u kunt eenvoudig uitrekenen hoeveel bandbreedte u nodig hebt. Twijfelt u? Vraag dan onze specialisten wat er in uw situatie verstandig is.

Voldoende bandbreedte voor VoIP bellen.
Overstappen op hosted telefonie.

Hosted VoIP abonnement

Als uw wilt bellen via het internet heeft u een Hosted VoIP pakket nodig. Om te bepalen wat voor u het beste pakket is, wordt bespreken we uw wensen. U heeft daarbij keuze tussen een onbeperkt VoIP pakket of een los pakket per gebruiker.

De kosten voor Hosted VoIP MKB lopen uiteen tussen diverse aanbieders en natuurlijk wat uw wensen zijn. Ook kunt u kiezen tussen een bundel of  voor VoIP onbeperkt bellen.

Wilt u snel weten wat de kosten voor Hosted telefonie voor u zijn? Vul onze online calculator in!

VoIP telefoonnummer

Om te kunnen bellen hebt u een telefoonnummer nodig. Als u al een zakelijk telefoonnummer hebt, kunt u die gewoon behouden. Dat is wel zo handig voor uw huidige klanten en leveranciers. U blijft dan gewoon bereikbaar onder hetzelfde nummer.

Bent u een starter of hebt nog geen zakelijk telefoonnummer? Vanaf € 1,- per nummer vragen wij dat voor u aan. We bespreken dan vooraf wat voor nummer het moet zijn, want u kunt kiezen tussen een normaal lokaal nummer (met uw eigen netnummer), maar ook voor een 088 of 085 nummer.

Voor iedere situatie hebben wij weer een andere oplossing, met uiteindelijk 1 doel voor ogen. De beste telefonie oplossing zodat u bereikbaar bent voor uw klanten.

Altijd bereikbaar met de VoIP telefonie oplossing van KPN ÉÉN
Meerdere VoIP telefoon op een beeldscherm

Hosted VoIP telefoon

Om u op het gebied van uw zakelijke telefonie te ontzorgen, leveren wij ook de benodigde toestellen. Zo zorgen wij voor een totaal pakket, waarbij u er zelf geen omkijken naar hebt.

Bij de overstap van een analoge naar een VoIP oplossing zorgen wij dat u er geen hinder van ondervindt, omdat we samen met u zoeken we naar het beste moment om de overschakeling te maken. Hierdoor kan uw bedrijf normaal blijven functioneren.

Over lagarde Groep

Lagarde Groep heeft brede vakkennis en al meer dan 25 jaar ervaring met technische ondersteuning. In de afgelopen jaren hebben we ruim 7500 projecten uitgevoerd bij onze klanten. Tevreden klanten, die blind vertrouwen op onze kennis en hoogwaardige dienstverlening, met 109 medewerkers in verschillende specialismen en een service desk met hoge klantwaardering.

Wij creëren en beheren voor u een toekomstbestendige en veilige werkomgeving. ICT, telecommunicatie en beveiliging maken wij transparant en relevant. Wij doen dat door data uit een toenemend aantal apparaten en toepassingen te vertalen naar meerwaarde voor uw organisatie. Daarnaast hebben we de ambitie om de beste werkgever van Midden-Nederland te zijn, zodat onze professionals u de beste service en kwaliteit kunnen bieden.

Vragen over zakelijke VoIP van KPN

Bent u overtuigd of hebt u nog een vraag over VoIP bellen?

Om u zo goed mogelijk te informeren hebben wij de meest gestelde vragen alvast op een rijtje gezet.

Hebt u een andere vraag of wilt u een afspraak maken met één van onze specialisten? Klik hieronder op de button.

Kan VoIP bellen met mijn huidige internet verbinding?

Vooraf doen wij onderzoek of onze VoIP oplossing haalbaar is met uw huidige internet. Om de kwaliteit van de gesprekken te verzekeren, adviseren wij u om het internet en telefonie verkeer van elkaar te scheiden. Dit kunnen wij ook direct voor uw bedrijf verzorgen.

Kan mijn mobiele telefoon ook geïntegreerd worden?

We kunnen uw mobiele telefoon integreren aan de Hosted VoIP telefooncentrale. U draait dan mee in de vaste telefonie oplossing. U bent dus altijd en overal bereikbaar.

Hoe draagt Hosted telefonie bij aan mijn zakelijke dienstverlening?

Door gebruik te maken van de functies in de telefooncentrale zoals: meldteksten, een keuzemenu, wachtmuziek en de mogelijkheid om een persoonlijke voicemail boodschap in te spreken.

Kan ik wijzigingen zelf doorvoeren in mijn telefooncentrale?

Ja, u kunt eenvoudig aanpassingen doen in de telefooncentrale. Dit kan via uw browser, maar ook via de App of de ipad. Na installatie wordt de telefooncentrale aan u uitgelegd, daarna kunt u o.a. voicemail, doorschakel en gebruikersinstellingen wijzigen.

Hoe kan ik mijn bereikbaarheid verbeteren?

Met hosted telefonie kunnen binnenkomende gesprekken automatisch worden doorgeschakeld naar andere afdelingen als het te lang duurt voor hij wordt opgenomen.

Hoe vaak moet ik mijn centrale updaten?

U hoeft hier zelf niet op te letten, doordat alle updates automatisch worden uitgevoerd hebt u hier geen omkijken naar. Zo bent u altijd verzekerd van de nieuwste software versie.

Nooit meer teveel betalen voor telefonie?

Wilt u vanaf nu nooit meer teveel betalen voor uw zakelijke telefonie?

Altijd bereikbaar

Wilt u altijd bereikbaar zijn om  uw klant zo goed mogelijk te helpen?

Begin nu met KPN VoIP bellen!

Maak nu een afspraak met één van onze specialisten en bespreek uw voordeel ->

Ontvang uw aanbod!

Wilt u meer informatie aanvragen? Vul het formulier in, en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

* deze gegevens worden enkel gebruikt voor uw offerte aanvraag.

Privacyverklaring

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren